MASSOR....

...att berätta har jag idag

Igår kväll blev jag bjuden på teater av Inger. "Ett Drömspel" av Strindberg.
Nu är ju inte jag någon teater människa....men dröm om min förvåning när jag kom på mig själv med att sitta och le för att då och då brista ut i gapskratt samt sjunga med i Michel Jackson
För mitt i alltihop så morderniserade dom....sprutade ner varann med ketchup, fyllde scenen med vatten och låg där och plaskade i badbyxor och bikini!
Tänk om jag vetat att det var så här teater var nuförtiden så hade jag kunnat gå tidigare

Tack snälla Inger för upplevelsen, trevligt sällskap och mysigt kvälls snack i bilen efteråt...omän något kallt

IDAG.....begav sig jag, Kicka och min söta vän Tessan till Platå(nattklub
Där blev vi staylade och sminkade och sen fotgraferade av tre fotografer.
VI VAR ALLTSÅ FOTOMODELLER FÖR EN DAG!!
Vilken upplevelse
Hela dan bara sprang iväg och vi har haft såååå otroligt roligt!!

Kicka och jag som inte ens brukar vilja vara med på bild...framför allt dottern. Ni som känner henne vet vad jag pratar om
Men jösses....hon posade för fotgraferna som hon aldrig gjort annat. Blev tom omstaylad....och hon som inte ens sminkar sig alls i vanliga fall.

Flera av styalisterna samt fotgraferna tog bilder på mig och Kicka med sina privata kameror för dom tyckte vi var så roliga och härliga.
Vi tillbringade ju några timmar tillsammas och det är ju klart att det händer alltid nåt när vi är med

Nu är jag ju inget modellobjekt precis....möjligtvis för 10 rynkor, 20 år och 30 kilo sen
Men några av bilderna på Kicka blev så fina så jag blev tårögd

Och min lilla Tess
Vilken snygging!! Och vilken naturbegåvning framför kameran. Vilka bilder!!

Som sagt, en fantastisk erfarenhet rikare....även om vi "gamla" var alldeles kissnödiga av nervositet när vi trillade in bland 15-19 åringar som struttade omkring på höga klackar med sina blonderade hår hihihi

Men som personalen sa. "Ni har varit det bästa med den här dan! Så annorlunda mot hur vår arbetsdag ser ut i vanliga fall"
Ja så lyckades man glädja nån idag också.....helt ok


Kommentarer
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Jösses tjejjer TACK FÖR IDAG!! Hur jäkla kul har det inte varit??? Men nu hänger sminket nere vid knäna och håret är som vanligt....ett råttbo;)



Miljoner kramar till "modellerna"!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0