Min dotter

...den där varelsen som kan va riktigt änglalik....
Hon har lite konstiga böjelser...hennes far sa förut att hon rent av är lite pervers


Rastlös och inget att sysselsätta sig med....då får hon för sig att virka
Och inte vad som helst utan typ "kramdjur"
Alla ska ha olika stora ögon, öron, ben/fötter och armar...dessutom är alla POJKAR
Ni fattar va? Kan inte lägga ut en bild för då blir jag anmäld till admin hihihi

Men efter min kommentar igår, att hon inte kan ge en sån till ett barn i alla fall....inte ens visa för barn
Ja då satte hon igång med att virka kallingar ....STRING

Uppfinningsrikedomen går på högvarv...och jag har garvat mig harmynt....

Kommentarer
Postat av: I-L

Hahahaha...Hon är bara för goooo:)

Man kanske kan ge en gammal tant ett sådant kramdjur blink

2009-02-20 @ 06:20:00
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0