Natti natti

Veckans melodifestival var mycket bättre än förra veckan tycker jag.
Stackars alla er som gav upp förra veckan, vad mycket ni missade nu hihihi

Jag är inte mycket för rock men GOD vilket drag....H.E.A.T var bara såååå bra!!!!
Och Måns...lät nästan lite BWO faktiskt....och Cookies and beans....nästan lite Calaisa

Nu är alla dag över för den här gången.....fick ett sött litet kramdjur av dottern....en glad liten apa med jävulshorn och svans....tror hon fastnade för den med tanke på gårdagens bilder...skulle nog representera henne...mycket passande hahaha

Min familj fick varsin liiiiten men välmenande present av mig....Jag skulle vilja ge så mycket...till så många...

Nåja...nu väntar sängen....och i morron väntar nya äventyr

natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0