Nedrans skit

Alla delar som behövas fixas på min bil fanns inte hemma på verkstaden. Troligtvis har jag nu ingen bil på hela helgen. Och den vi fått låna nu måste tillbaka till sin ägare. PANIK!!

Pappas räkningar hade inte kommit sist jag var där, eftersänding av post har inte funkat....
MÅSTE ta mig dit och hämta för att betala dom IDAAAG!
Mamma behöver ha lite grejer handlat....sonen likaså...samt pappa misstänker jag. Han tror nog jag övergivit honomnu stackarn


Vi bytte sjukgymnasttiden tills i morron för då trodde jag ju säkert att jag skulle ha bil...får avboka igen.
Undrar om dom tror oss


Känner mig som en svikare. Men jag kan inte gå runt till alla ställen, inte med min kropp.
Iså fall får nog trollspöt vina över eländet först så det blir lite krut i fanskapet

Frustration - så tror jag man kan kalla dagens känsla, än så länge....

Karln skulle va så snäll...kom med ett erbjudande....jag kommer hem på luchen, äter lite och så skjutsar jag dig dit du ska.
Jo det var snällt .....Meeen(som Tony säger) hur sjutton ska vi då på ca en halvtimme hinna till pappa(kanju inte bara rusa in och hämta räkningar, måste ju hälsa på honom..prata lite...lämna det vi då handlat innan)....till Maxi för att köpa kattmat och lämna till mamma.....till sonen för att lämna lite kläder och det han behövde ha handlat och hämta smutstvätt....
Och så betala räkningar......allt detta alltså på ca en halv timme!!
Hahahha Lite roligt är det allt med tidsoptimister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0