OBS!!! Detta är endast för er som VILL läsa utan att ta illa upp och känna sig träffade!!!

...........nu får det snart va bra!!!!
Avskyr dom här depp perioderna, det tar så förbaskat mycket energi från en

Det värsta är att jag inte bara kan ta hela livet med en klackspark som vissa....det kan vara en händelse....ett telefonsamtal....ett mail.....eller nästan vad som helst, som plösligt bara sopar undan fötterna på en och så ligger man där som en träskpadda!

Och får man ingen rätsida på det direkt så är det lätt att sjunka djupare ner alltefter som tiden går.
Och ju svårare blir det att komma upp igen....

Imåndags hade jag en skitdag. Grät från morron till kväll....ältade detta jävla skit om och om igen.
Kände mig besviken, sviken, ensammast i hela världen.....har man nån vän kvar...vem kan man lita på i denna soppan som blivit?!

Kände ingen glädje för nånting....inte ens dansen
"Begging you" var måndagens dans....ganska enkel, lite rolig....men jag var inte riktigt med mentalt
Igår var det inget nytt....harvade runt på dansgolvet tills jag fick mjölksyra i benen.
Då tog jag lite chokladpaus med Challe

Idag har jag träningsvärk! Det var läääänge sen kan jag säga. Och jag stretchade två gånger....
Och en blåsa på en tå....och en sticka under foten....hmmm
Hade väl inte hjärnan med mig igår heller.....

Orkade inte ens va vid datorn igår....inte sjunga, jag som brukar nynna här hemma....
Men så igår kväll innan jag la mig så kom det till mig.....ni vet den där :

"Allting kan gå itu
Men mitt hjärta kan gå i tusen bitar
Säger du att du är min vän så är du kanske det...."

Ännu en sömnlös natt...snart går jag omkring som en zombie här.....orkar absolut ingenting
Vill ingenting heller egentligen...


Kommentarer
Postat av: Challe

Ska försöka pigga upp dig och få dig glad :D

Bjärby imorrn!!! :)

Och jag kan bjuda dig och Kicka på mat där :)

Kyckling, spare-ribs, paj eller vad ni nu vill ta :)

Ett mål per person^^

Dricka får ni betala själva :P

2009-02-04 @ 18:24:21
URL: http://www.lostinline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0