Party party

Ja jäklar vilken rolig kväll jag haft [celebrate]

Linedancefest som heter duga....jättekul att Norpingborna kom och hälsade på...och Motalafolk...
Och så långväga gästerna Jossan och Fritte från Skåne!!!!!!! :D
Dom var kävllens "hemliga gäster" framförallt för Challe som firade sin födelsedag samtidigt....
Dom hade varsin workshop och en underbar uppvisning [thumbsup]

Vilka härliga människor!!!! [love]

Så klart hade vi förberett lite bus för Challe....eftersom han inte visste att Jossan och Fritte skulle komma så smög vi in dom....Mariann, Kicka och jag gömde oss under påslakan tillsammans med Skåningarna
Så skred vi in i danssalen under tonerna av Luciasången fast med omgjord text....
Den handlade så klart om Challe och skrevs av mig i all hast....förra lördagen spelade vi in den på skiva, det var en av hemlisarna jag inte kunnat berätta om :)

Sen fick han gissa vilka vi var med hjälp av knasiga ledtrådar vilka vi var, vilket inte var det lättaste. Vi höll på att svettas ihjäl!!!

Sen hände så mycket tokigheter men det får jag återkomma om , för nu pockar familjen på min uppmärksamhet:)

Dom undrade om jag supit när jag klev innanför dörren hahahaha
Men jag var ju bara glad....och lite lagom crazy [weirdo]


Kommentarer
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Låter som en kväll du verkligen behövde och ÄR värd!!



Tänk att vi har samma frissa,ha ha lite skojj! Det var min kompis Kicki som fick mig att börja gå där...Ullis har ju även gått valpkurs hos kicki och jag träffade henne varje vecka i klubbstugan! Hon är kanon bra!!



Du nästa vecka fika?? Du kan väl komma hit eller?? hör av dig vilken dag du skulle kunna....

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0