Så fort veckorna går!

det helg - igen?!
Jösses så fort tiden går...det är bra...då är det snart sommar hihihi

Hur gick det igår då? Jo jag satt här och uggla. Tog mig ingenstans.....kunde inte handla eller betala pappas räkningar.....
Varmamackor till middag var det ända som fanns hemma, men det funkar..ganska bra t om

Här sitter jag idag också....

Men i morron ni har jag bil
För min gulle Mariann har förbarmat sig över mig.
Jag får låna hennes bil på dan medan hon proppar i sig choklad på "Chokladmässan"

Då har jag så mycket att göra så det är helt sjukt!
För kl 17.00 är det dans
Har skrivit en planeringslista här, men jag tvivlar på att jag hinner allt. På ca fyra timmar!!
Bara en av sakerna tar ett par timmar....och sen är jag ju inte så naiv så jag tror att jag är ensam om att handla i morron haha
Lönehelg!!
Helst skulle jag inte vilja gå in i en ända affär i morron

Tillbaka till igår då....sonen och jag tog en liten promenad. Dottern gick till bussen för att åka till stan och glo en sväng, rastlös som hon är
Satt här och sjöng lite...det var ju ändå torsdag och min normala sångdag sen drygt 10 år.....
Såg Patrik 1,5 två gånger på raken hahahhaha JAg gillar verkligen den

Sovit apkass inatt igen...sliten som attan just nu.
Funderar på att "vila middag" en stund....
Då går det iväg en liten stund av dan i alla fall...
Och jag hinner förhoppningvis lugna ner mig och torka tårnarna som trillat under tiden jag skrivt här....pga en msn konverstation samtidigt....Gud att livet ska va så krångligt och jobbigt!

Ha en bra dag , ni som är mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0