Svammel

Fy fasen vad kass jag är på att hitta på överskrifter här haha

Inte mycket som hänt här idag....skjutsade ner sönerna till stan för dom skulle äta buffé på Ming Palace.
Under tiden åkte jag till pappa. Han sov så hårt, snarkade så det hördes ut i korridoren genom den stängda dörren hihi
JAg lämnade lite grejer i hans rum och lite pengar...bla till fotvården han fick igår. Guld värt!
Pratade lite med ett par rara "flickor"
En incident gjorde att jag tänkte till lite igen....hmmm nu skulle nån av höjdarna va här och se
Vad hade hänt om det varit en sån tid på dan där det bara finns EN ensam personl på avdelningen?!

Jag vet att dom verkligen gör sitt yttersta för de boende, men hur länge orkar dom?

De allra flesta i personalstyrkan är jättebra, några är så nya att jag inte fått grepp om dom än.
Och fyra av dom är så goa så jag skulle kunna adoptera dom haha

Efter att ha skjutsat hem sönerna höll jag själv på att svälta ihjäl...åkte hem och kokade ägg.
Så idag blev det en stadig frukost, även om klockan hunnit bli 13.15

Dotera ska till frissan om en stund. Måste fixa till lite efter elevbehandlingen sist
Vi har inte råd att gå båda samma månad så jag får se ut som en fraggel ett tag till

Inte mycket mer som händer idag...ingen sång, ingen dans, ingen kompisträff....
Om jag inte tar och stegar lite på köksgolvet....så inte magister Challe får ett utbrott på mig nästa vecka för att jag inte kan danserna.
Samma visa vecka efter vecka på kurserna.....va? har jag lärt mig den här? när?
Minnet är bra men jävligt kort....och här går hissen vare sig ända upp eller ända ner

Kanske ska joddla lite också....bara för att liksom....

Annars har jag inte planerat nåt annat än ärtsoppa och ostkaka till middag och att slänga mig i soffan och bläddra i en skvallerblaska.
Ganska nice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

2009-02-19 @ 15:03:00
Postat av: Söderlund





The sex sida of life

Jag skulle härmed vilja välkomna dig till en helt ny

sexportal. Nystarten på bloggen är nu igång sedan ett

drygt dygn tillbaka och redan har jag, tillsammans med

läsarna börjat snacket. Redan i det första inlägget så

tas det upp en mycket intressant fråga gällande vad vi

killar egentligen vill höra i sänghalmen. Då tänker

jag förstås på allt "naughty talk" som finns ute i

sängarna i vårt avlånga land. Vad går vi killar egentligen

igång på?



I det stora hela så hoppas jag verkligen att ni läsare

kommer att trivas med bloggen, men kanske är det så

att ni tjejer framför allt kommer att få lära er en

hel del om hur vi killar egentligen tycker och tänker.



En viktig del i att blogga överhuvudtaget för mig är

att få med läsarna så bra som möjligt och bloggen är

verkligen till för dig som tycker om att dela med dig

utav dina tankar, åsikter och kanske till och med egna

erfarenheter inom de ämnen som tas upp. Hur mycket vågar du?



Återigen, varmt välkommen till bloggen som verkligen

bryr sig om vad läsarna tycker, men ändå inte grundar

det till något tyckande av rätt och fel.



Ni är en viktig del i det hela, glöm aldrig det.



Mvh

// Söderlund - The sex side of life.

2009-02-19 @ 15:05:28
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0