Svensk underhållning

Jaha, första omgången avklarad!!

Tänkte se Rosa Pantern efteråt....men vem behöver skämtprogram efter att just sett melodifestivalen?!
Jösses vad jag har skrattat

Hur fasen väljer dom ut bidragen?!
Hur fan röstar folk?!

Tyckte nog 1:an, 2:an, 4:an och 6:an skulle va dom fyra som gick vidare.....på ett eller annat sätt

Vad säger man då om bidrag nr 7?!?!
Jag tycker INTE hon passar i melodifestivalen....och det är INTE min stil på varken musik eller artist.
Men hon är orginell och det kan ingen ta ifrån henne.....och hon lockar åtminstone mig till skratt med sina miner och gester

Guuud vad jag älskar denna tävling

Kommentarer
Postat av: I-L

Jag blir bara irriterad när jag ser bidragen till melodifestivalen, därför försöker jag att undvika att se... Blir fundersam över varför man under året får fram ganska så mycket bra musik, men till festivlen är det mest bara skit...

Kram

2009-02-08 @ 11:21:39
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0