TISDAG....

......är det idag, precis som förra veckan vid den här tidpunkten

Handlingsdag med mamma. Men först ska jag ta sonen till sjukgymnasten.
Om jag får upp honom ur sängen nån gång vill säga
Ni vet - lov och tonåringar som vill sova....

Sen är det dans som gäller i kväll igen.
Funkade riktigt skapligt ändå i går kväll.
Visst hade jag ont och visst fick jag sätta mig, kunde absolut inte va med på allt...men det gick bättre än jag hade hoppats
Fast jag känner mig lite besviken....är inte så där genomsvett och totalt slut när jag åker hem som jag brukar vara. Känns ju inte som man gjort så stor nytta motionsmässigt, och DET behöver jag!

Inget nytt som lärdes ut igår, ja inte för mig alltså. Men förra veckan fick jag ju åka hem och var aldrig med på utlärningen av Spotlight, och den är inte lätt att ta på golvet kan jag säga. Inte för mig i alla fall!
Sen har jag inte fått in Begging you heller Svamlar omkring några väggar tills jag ger upp....dumma mig.

Inatt har jag inte sovit mycket alls...Peter sa i morse att när jag väl somnade till så gnydde jag och sa ajajaja hela tiden i sömnen....shit vilken värk jag haft. Får nog fundera på att slänga in några piller idag trots allt. Nu har ju kroppen fått vila några dar från dom. Magen framför allt....

I går var jag så fnissig pga mailbombning med en otroligt trevlig , rolig men otålig karl hihihihi
Här smids planer
Peter kunde inte heller låta bli att skratta när han fick se mailen....."Den där kan inte va klok på en ända fläck" var hans kommentar

Annars är livet rätt lugnt för tillfället....tills nästa "Gudrun"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0