TJOFLÖJT


Smet hem lite tidigare idag från dansen....kom dit vid 17.00 och åkte hem strax för 21.00
Dottern hade bråttom hem till " Dr House"
Ibland kan jag drömma om att han är min doktor och kan göra mig smärtfri!
Men själva programmet tycker jag är så roligt. Han är så himla bra skådespelare....
Verkar som manusförfattarna har gjort honom ännu lite mera nasty

Tog en paus för att äta lite också eftersom jag bara ätit frukost idag...igen
Det blev så där lagom fnittrigt på vår kant
Som det kan bli när man står öga mot öga och utbrister "FAN" eller lite mildare "OJDÅ"
Eller när man står en kvart fel och undrar VAR man gjorde fel hihihi

Kroppen stel och omedgörlig, men jag försökte allt hänga i
Lite skönt att det inte var nåt nytt idag heller utan man bara kan lulla omkring lite

Men jag skulle så gärna vilja gå igenom ett par danser i lite långsammare tempo så jag kan få in dom nån gång....tex Over the hills, Begging you och Spotlight.
Men när?! Nästa liv kanske....

Nu ska jag knoppa in och hoppas att jag kan sova lite mera inatt. Behöver verkligen det för i morron är det fulltempo från morron till kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0