Utlovat inlägg

Om nu nån mot all förmodan väntat på inlägget jag skrev skulle bli mitt nästa.....

Det är mycket tänkvärt....en tidningsartikel jag läste som handlade om nån forskning....
Dom hade kommit fram till att det fanns tre olika slags människor:
Antingen är du neurotisk, galen eller pervers!!!!

Man ska inte skämta om såna här saker, men ibland känns det ganska befriande ändå. Det har ju trots allt stått i tidningen

Jag kan förstå att när hela världen är i gungning och man inte mår bra, då kan det nog va ganska skönt ändå att hänga sig fast vid att doktorn säger att det är "normalt" att känna som man gör.



Finns det då inga "normala" människor? Det är ju det som är själva grejen med detta....VAD ÄR "normalt"?!
Oftast förknippas normalt med tråkigt om man frågar runt....och vem vill va tråkig? Eller vem vill ha tråkigt?

INTE JAG!! Och om man nu benar upp detta så är jag långt ifrån normal....jag är lite av varje av det andra


Det jag haft så kul åt ett par dar är att tänka på vissa personer man känner väl.....eller kolla in människor i affären eller så...och tänka:
Är han/hon neurotisk, galen eller pervers?!
Jag lovar, du kommer få dig ett gott skratt
Vilka tossiga tankar man kan få va? hahahaha

Och jag understryker igen JAG ÄR LÅNGT IFRÅN NORMAL...kom ihåg det nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0