Ännu en blandad dag....

Ännu en helvetsnatt

Upp och iväg till IKEA för att hjälpa kompisen med inköp till nya lägenheten....sen till lägenheten för urlastning och möbelmontering vilket Kicka är en hejare på!

Lämnade hem dottern och for direkt vidare för körmöte, vilket avlöpte smidigt med hjälp av kakor, bullar, godis och julmust. Tack för det Anneli

Fick en försenad julklapp med mig hem av Pernilla...tack snälla vännen
Ett litet hemma-spa-kit...med te och marmelad också....så nu ska jag boka en kväll med mig själv

Det var så roligt att träffa dessa guldkorn efter alla helger. Det är en sån varm gemenskap när vi ses

Åkte hem och fann att dottern fixat pytt i panna och ägg!!

Dagens besvikerlser då.....jag hade hittat en såååå fin tunika jag så gärna ville ha på tradera.
Men allt jag vill ha har en tendes att skjuta i höjden i pris så det bidde inget av

18 jävla fucking minus grader!!!!!!!!!!!!
Snacka om att få knarr i knäna....låter som en osmörjd protes när man i robotstil försöker ta sig fram
Och andas är inte att tänka på....lungorna bara lägger ner liksom

Och jag glömde min "stjärtvärmarfilt" hos Anneli!!!!
Tur jag fick en låååång och breeeed halsduk av Kicka....vek ihop den och satte mig på för att rädda urinblåsan. Hade väl fått bryta av strålen när man skulle pinka annars
För att gå tillbaka och hämta filten ...hahahaha skulle inte tro det när jag väl tagit mig fram till bilen

Nu ska jag linda in mig in en filt....tända massor av värmeljlus och bänka mig i soffan med en febrig Kicka...HA då kan ju HON värma mig
En mänsklig kamin....funderar starkt på att sova skavfötters med henne inatt...brrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0