Är det inte det ena så är det det andra......

Kicka mår lite bättre för tillfället....vilket är en himla tur!!
Av gårdagens två sjukhusbesök resulterade det ena i en akut operation

På morronen idag stressade jag som attan för att gubben skulle till sjukan.....vilket resulterade i att jag tappade koncentrationen för ett ögonblick och TJOFF så hade jag halkat på en isfläck !!
Smärta! Låg där en bra stund innan jag kunde ta mig upp....och in

Försökte hjälpa gubben på med kläderna så gott jag kunde....iväg till sjukan med honom och så skulle han till jobbet.

Tillbaka till sonen....där jag försökte att inte visa hur ont jag hade....

Nyss hemkommen .....bäddat ner sonen och så äntligen.....kunde jag ta lite piller och bädda ner mig själv i soffan där jag legat en stund som en fäfluga.

Det är ingen fara med mig alltså. Bara nån bula och lite mer färg på den vinterbleka kroppen.
Men varje nytillkommen smärta/värk känns som ett stort nederlag i en redan värkbruten kropp
Och detta var ju jääävligt onödigt om man säger så.

Nu ska jag kolla till sonen....dags för lite piller.....
Och så måste jag ge mig iväg och handla....hade tänkte göra det igår men det hann jag aldrig.
Nödvändigt alltså.....

Febern är lite lägre idag.....verkar som förkylningen går åt rätt håll i alla fall....alltid nåt att tacka för


Kommentarer
Postat av: I-L

Operation:( vem och varför? Behöver du hjälp så hör av dig, du vet,, vi är till för varandra... Kram

2009-01-23 @ 15:28:03
Postat av: Anonym

Vad alla är sjuka i din familj...:(

Barnen, mannen och sedan du själv. Men Det verkar ju som om det är DU själv som håller i alla trådar..

Hur orkar du, när du själv inte är frisk?

Vad har hänt din man eftersom han inte kan klä på sig själv?

2009-01-23 @ 23:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0