Bakslag!

Det kändes som nån ryckte undan mattan för mig idag
Sablar så fort det vände....
En dans så var värken på plats.....knölen på benet svullnade upp och pulserade.
Försökte pressa lite till.....Från ländryggen och ner till tårna spreds värk och en känsla av att inte benen ville lyfta sig.

Försökte mig dock på några släpande vändor på dansgolvet men jag fick se mig besegrad efter en stund.
Länge sen jag var tuvngen att ge upp totalt

Nu ska jag stretcha en extra gång....lite medikamenter och så bums i säng.
Pallar inte ens att sitta just nu....så natti govänner

Kort kvällsinlägg till skillnad från en dansvän som var eld och lågor över dagens dans...eller mest musiken tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0