Big vovve kiss

Idag blev en konstig dag...igen
Var seg i starten....torkade köksgolvet...plockade med disk....städade på köksbänken och kasserade kaffebryggaren till dom sälla jaktmarkerna.
Plockade äntligen fram min nya som jag fick när jag fyllde jämnt senast.

Sen har telefonen gått varm!
Både hem och mobil om vartannat....med kommentarer från körkompisar anågende vårt möte igår.

Sent omsider kom jag iväg till Mariann som bjöd på sin goda äppelkaka
St tragglade vi lite danssteg och pratade lite....hon bjöd på en glad överraskning.
Mina övertalningsförsök har gjort verkan...hon ska börja i min kör

Den stora vovven är så himla go....ville gärna pussas. Jag hade glömt ta allergimedicin och det slog till ganska snart...AAATJO
Vovvekraken viftade på svansen så han slog den blodig. När jag kom hem fick jag lägga mina blodiga byxor och drägliga tröja i tvätten...pga allergirisken för övriga familjen.
Men tänk så svårt det ska va att låta bli såna godingar, fast man inte tål dom

Efter apotekbesök för att hämta karlns medicin på hemvägen var det dags för mera telefonsamtal.
Hade glömt min mobil hemma
Fast ärligt talat var det himla skönt hahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0