Det blir nog ett bra år....

Somnade sittandes i soffan en stund förut...vaknade med gamnacke....kunde tro att jag supit trots allt hahaha

Var bara totalt slut skulle jag tro....det har ju liksom gått i ett kör sen i går morse
Men den lilla powernapen gjorde undervärk....vid 16.30 intog jag dagens första mål mat...två knäcke med ost
Tillsammans gjode dom grejerna att jag blev som hackspetten på julafton..ni vet ....alipapapapapa
Hämtade sonen som ville ha lite sällskap. Tittat på parlamentet....jösses vilken hönsgård.
Skulle kunna tro att man hamnat på en av våra körövningar HAHAHAHA

Funderat lite har jag också hunnit med i mitt filosifierande tillstånd

Med en sån här början på ett nytt år så kan det ju bara bli bättre!! Eller hur?!

Hade tänkt mig att göra en sammanfattning av året ....men vem fan har ork till det?!
Fattar ni hur mycket som hänt?!

Men i det stora hela så var det väl.....sju sorger och åtta bedrövelser som emellanåt dränktes utan en sjuhelsikes massa skratt!!!
Blandat med en del tokiga upptåg och en hel del bus....massor av nya vänner.
Mest genom min nya upptäckt...NETLOG
Och ökat umgänge med dansvänner
Att jag vågade mig på att tävla i linedance, mitt nya livselexir

Ja det var nog 2008 i ett nötskal för mig
Har inga förhoppningar eller förväntningar inför 2009, utan det blir som det blir.
Det brukar bli så när det inte blev som det skulle....och med det inte sagt att det är dåligt

Jo så klart att jag har några små önskingar....att jag även i forstsättningen kan ha roligt med mina vänner...både nya som gamla....unga som äldre...liten som stor....syster som bror....kanske ett par nya dansskor?
Näe nu börjar min berömda dåliga rimning sätta in så nu lägger jag ner för idag...och hälsar på min polare E.T

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hyvää uutta vuotta!

2009-01-02 @ 01:04:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år önskar jag dig.Vet inte vem du är utan halkade in på din sida.Men visst kan man önska det ändå??Vi får hoppas på ett fin fint år:)

2009-01-02 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0