Får det inte ur tankarna!

Vissa saker bara klibbar sig fast.....det går en stund och så är tanken där igen....
Just nu är det flera såna tankar som turas om att störa min normala tankeverksamhet!

En av dom är sen i lördags.....

Framåt kvällningen var vi nog lite trötta efter pysslandet....
En av danskompisarna hade med sig en "fläsktvingare"...ni vet nån typ av slimbody
Hon var snäll nog att vilja tipsa om hur bra dom är under tävlingskläder!
Och så fick vi prova....ingen vågade börja så jag greppade paketet och låste in mig på en pyttetoa.
Gick inte ens att vända sig därinne!

Efter lite knök och bök hade jag dock fått upp tortyrtyget en bit på kroppen....men det ville liksom fastna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0