Fullt ös, medvetslös....

Ja jösses denna dag har det varit fullt upp.....
Möte hitan och ditan och handla med mamsen
Dottern till frissan.....och så dans

Lite stelbent var jag allt hihi....men jag tog mig runt några varv då och då
Med lite paus emellan

Var med på nybörjarkursen som startade upp idag....det är sååå kul att se alla glada förväntansfulla ansikten som snart blir allvarliga av koncentration.
Minns tillbaka sin egen första gång. Fast jag skratta redan då minns jag hahaha

Tisdagarna är extra härliga, för det blir så mycket runt omkring dansen dessa dagar....mycket prat och skratt både före, under och efter träningen

Det tar flera timmar efter avslutat pass innan jag är hemma...vi har såååå trevligt så

Nu ska jag stretcha min klubbor till ben.....alldeles stumma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0