Grammis

Hade tänkt mig en kväll i soffan framför tv:n för att glo på Grammisgalan....
Men efter vår lilla kvällstur (min och dotterns) som slutade med att hon skulle köpa cashewnötter och de flesta affärer var stängda så vi hamnade på MAXI som hade en massa rea hon skulle titta på....och så ringde sonen och nyss hade vaknat och inte kände sig bra, så vi åkte och lämnade lite hamburgare på vägen hem....ja då hade jag missat galan

Fick nöja mig med en livs levande Grammis och det är inte fy skam hahaha

Har varit sugen på chips i flera dar nu, och hade tänkt äta några framför tv:n....men nu är klockan alldeles för mycket för det. Då kan jag inte sova för att jag får ont i magen....och då slapp jag ju dom kalorierna ett tag till

Valde att dela en apelsin i småbitar, blanda med kanel och hackad mandel istället....men vilken portion det blev



Den får jag nog dela med mig av....och ok då , fick väl lite valuta för apelsinprischocken tidigare idag
Himmelskt gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är DET gott???? Låter inte sådär, men.....:/

2009-01-08 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0