Hänt idag då?

Inte mycket alls kan jag säga!!!

Sovmorron....vet inte när jag senast blev väckt av sambon som undrade om vi inte skulle äta frukost snart hihi
Innan det blev dags så gick jag in i duschen....kom ut därifrån och hann få på mig kläder innan Krister och Marcus dök upp.
Så dom hamnade vid frukostbordet med oss....och där blev dom kvar även över middag
Och så framför körslaget
En heldag med killkompisar alltså!
Medan min karl och son satt framför varsin dator så umgicks jag och dottern med grabbarna.
En sväng till affären för att köpa till mat så det räckte till alla var all utomhusaktivitet jag ägnat mig åt idag.
Istället gjorde vi olika tester tex tibetanskt test med spännande restultat hahaha

Nu har jag ett överskott på testeron som liksom verkar fastnat på hela mig så dottern och jag ska ha en tjejfilmskväll nu.....med ost och vindruvor som enda sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0