Jag och min jävla humor!

Nu har jag laddat ur med körslaget.
Ikväll kändes det verkligen som det kunde gå preciiis hur som helst.
Men så synd att energiknippet åkte ur.

Jag hade skrivit upp Gabriellas sång på min lista över låtförslag till vår kör *suck*
Nu kan vi ju inte göra den! Skulle kännas som vi härmade körslaget då

När det var slut ville barnen hyra en film
Så vi gav oss iväg till filmbutiken...där jag hade jättekul

Det började med velande dottern som bad mig säga till om jag hittade en film som var typisk henne....
Då spårade jag ur direkt!

"Birger och Olvert! var mitt första förslag.....sen började jag lägga ihop olika titlar jag såg på hyllan och det blev bara värre och värre....
Ungarna skrattade, folk runtomkring skrattade, personalen skrattade....men mest skrattade jag nog själv
Totalt urflippad och kunde inte sluta.
Ungarna bad mig till slut gå ut och sätta mig i bilen

Nu är jag stel i skratt musklerna...i hela kroppen iofs efter allt konkande på tomtar

I morron ska jag återse några kära nunor igen efter alla helger....Partylite hos Monica....
Varde ljus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0