Januariångest

Läser bloggar.....läser tidningar....hör om vänner.....som redan plockat bort sina julsaker!!!
Jag vill ha dom kvar så länge jag kan...det är trots allt inte julgransplundringsdagen förrän på tisdag, så det så!
Men det är ju bara några dar...sen får jag vänta nästan ett helt år på att ta fram mina tindrande stjärnor. mina roskänkande ljusstakar och mina tomtar
Nästan ett helt år!

Sorry alla julhatare....I LOVE CHRISTMAS

Förutom all ångest kring allt handlande som man inte fixar som sjukpensionär....så är mysfaktorn så hög med allt runtomkring.

Nu väntar en låååång mörk tid......blåst, kallt, regn BLÄÄÄ
Skulle behöva lite smålampor här och där , som jag inte har, för att lysa upp mörkret en gnutta.
Och lite växter/blommor

För mig finns det typ två årstider som jag längtar till....Jul och sommar
Jag älskar solen, värmen, allt det gröna och alla blommor...och ljuset

Så vad göra en dyster afton som denna.....bläddra i splitter nya katalogen med sommarkläder och drömma sig framåt i tiden

Halleluja, Prisa Elloskatalogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0