Kram!

Inte gjort många knop idag precis....
Det är många saker jag skulle vilja skriva just nu.....som jag vet att mina vänner som jag inte träffar så ofta men vill bli upptaderade, skulle vilja läsa.
Lite nytt.....

Men då det skulle bli så personligt att vissa skulle finna det stötande så väljer jag att avstå. Orkar inte med mera skit just nu.
Det tar mentalt att hela tiden tänka mig för vad jag kan skriva, även om det bara är alldagliga saker så finns det säkert nån som hittar nåt att hacka på.

Tänk att folk som blir upprörda bara inte kan sluta läsa här!!
Inte många som vet om att den här bloggen finns. Bara lämnat ut till mina närmaste som verkligen vill läsa.
Sen har det spridit sig som en löpeld....men av vilken anledning läser man en blogg man inte är intresserad av?
Mer än att leta fel och brister?

Tack till alla stöttande vänner som hört av sig....för ja, tro det eller ej....jag har såna!
Som vet att det är mänskligt att fela men gudomligt att förlåta.
Som kan ta emot en ursäkt. Och gå vidare.
En kram till er!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Nu måste jag få säga nåt. Vet att vi inte ses så ofta men i med att du skriver på bloggen hänger man med hur ni mår. Så sluta inte skriva. Finns alltid idioter men försök att inte bry dig.Tänker ofta på er. Kram Ann

2009-01-21 @ 23:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0