Lugn söndag

"Kidnappade" mamma idag

Åkte till pappa och placerade henne vid elementet så hon inte skulle frysa ihjäl haha
Sen gav jag pappa en skål choklad och satte igång tv:n med reprisen av Let´s dance och så satte jag igång med att dansa ut julen

När allt juligt var borta, vissna växter kastade, blommor vattnade...disk diskad och lite sånt och vi hade hunnit med en pratstund också så tog jag med mamma hem.

Satte Kicka och mamma vid köksbordet över varsitt ansiktsångbad och så gick jag ut en promenad under tiden.
Sen fick mamma ansiktsmask och medan den gjorde verkan så fick hon hand/underarmsmassage av Kicka.
Efter borttagning av mask och insmörjning fick hon lite kycklingsallad och så kaffe på det.
Sen ville mamma åka hem
En bok fick hon med sig också....så hon kunde bädda ner sig och läsa lite.

Jag ska börja med middagen här....hittade falukorv i frysen så det blir en ungsbakad variant med ost/tomat och lök och så lite "päramos" till det

Försökt trampa in lite danssteg här, men det vill sig inte
Säga vad man vill, men jag har i alla fall försökt!

Imorron vet jag inte riktigt hur jag ska få timmarna att räcka till!!
Börjat på en planeringslista....men det brukar kunna dyka upp nåt som stör ordningen....viktigast av allt är att jag hinner till danskursen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0