Mor lilla mor.....

Idag fyller min mamma år

Vi träffas ju så ofta, senast igår när jag hjälpte henne handla så jag tänkte "fira" henne en annan dag.
En av dom där låååånga ensamma vardagrna som är så många fler än dom där sällsynta besöksdagarna.
Ofta är jag så stressad till nästa skjutsning när vi handlat att jag inte hinner stanna hos henne när vi handlat eller varit hos doktorn eller så
Hinner bara inte varje gång....

Idag får hon så mycket besök så jag sa att just därför kommer jag en anna dag.
Men jag tror jag åker dit med present i alla fall.

Både min ena bror med familj, syster med familj och mammas syster och man ska hälsa på henne idag.
Så hon kommer ha fullt upp

Själv har jag tagit mig en tupplur. Passar på att vila mellan varven dom dagar jag kan.
Hoppas och tror att det är bra för kroppen, liksom hjälper till läkandet

Idag är en sån dag där det inte kommer hända så mycket.Antar att jag kommer va rastlös framåt kvällen haha
Det blir så konstigt såna dagar....när man är van att har fullplanerat nästan jämt.

Får väl se om den där boken kommer fram igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0