Nu är det lördag igen...tralalalalala

Det känns som det varit lördag i flera veckor nu...varje dag
Noll koll liksom hihihi
Man kunde ju passat på att ha lite party varje dag om man hade velat....fast hualigen så tråååkigt det hade blivit då
Näe lagom är nog bäst trots allt.

Igår skrev jag ju lite om vänner....tänk att det ska göra så ONT att träffa vissa vänner.
Mina vader is killing me today Challe!!!!
Och JAAAA jag stretchade, som alltid.
Men detta trampande....Jesus...jag har vandrat omkring här hemma häl-tå-tå-tå-häl-häl osv
När jag hämtat tvätten i torktumlaren, plockat disk...istället för att ropa att det var frukost så gick jag omkring för att samla familjen.... häl-tå-tå-tå-häl-häl
Men det blir nog ingen valsdansare av mig hahahaha
Ej heller nån riktig cha-cha....
Men det var ju värt ett försök

Ska försöka lära mig själva stegen...och kanske nåt armvift här och där...men det är ju bra om jag lyckas trampa grundstegen under tävlingen, och det är krångligt bara det
Men vet ni hur långt det känns till mars just nu?!
Och plötsligt när man vaknar en morron så är man där och undrar vart tiden tog vägen....och svär över att man inte hunnit öva hahaha
Samma visa varje gång.

Idag är det kompishjälp som står på schemat...vännen Krister behöver lite hjälp vid sin flytt.
Eftersom jag inte kan bära så ska jag handla....lite lampor mm som behövs

Efter två knäcke och en kopp kaffe är jag redo. Jo ni läste rätt...KAFFE
Har ökat intaget så pass att jag tror jag slipper sitta vid barnbordet när jag går på kalas hädanefter

Ikväll väntar Körslaget Åhhh vad jag vill sjunga ....
Imorron väntar ett helt annat körslag....Styrelsemöte med kören hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0