Slask och blask...

Blä för vädret idag.
Mörkt, mulet och slaskigt....och kallt!
Blir så rått när det är sånt här väder.

Idag har tvättmaskinen gått varm här....och så har jag hjälpt sonen att handla och styrt lite med honom
Ska snart hämta hem de andra barnen från skolan.

Lite matlagning och sen ska det dansas:)
Och jag lovar att då kommer jag inte gnälla över att jag fryser hihi

Långpass idag....får ta en raggartvätt och byta tröja och så iväg på Partylite stormöte
Håll tummarna över att mina lotter ska generera i vinst!!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Måste träffas snaaaaaart!!!!



Jag vill ju fortsätta att sjunga, men vet inte hur det går ihop sig ekonomiskt...500 kr på ett bräde...nja vet inte....



KRAAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0