Slösa har varit i farten!

Med rosiga kinder och ett stort leende på läpparna ramlar jag in i hallen och utbrister:

Middag den närmaste tiden blir : Soppa, falukorv, varma smörgåsar, pannkaka och lite sånt....
Mannen suckar och skakar på huvudet

Jag VET att vi har kris i kassan(det har man som sjukpensionär)
Men ibland bara MÅSTE man få glömma det en stund...

Så nu har jag inköpt en liten "boll" till lampa 40:-
2 st mörkrosa Begonior till ena köksfönstret á 40:-
En ny lampskärm till en redan inhavd fungerande fot 25:-
Och en bukett tulpaner i blandade färger till köksbordet 59:-

LYCKA!

Dessutom hade jag två femmor på mitt trav
Snacka om nybörjartur....synd bara att det inte kunde va lite utdelning också

Nu laddar jag för Körslaget.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0