Slut på helger för ett tag...

Här har vi haft långledigt...karln från jobbet och ungarna från skolan...rena semestern
Vänt på dygnet precis...när man vet att man inte behöver gå upp på mornarna så blir det gärna så

Idag åkte jag med mamma för att handla. Träffade på Linn som berättade om sin och Jockes romantiska semester i urskogen Lät sååå mysigt!

Sen stötte vi på syrran med dotter....tror vi fick en ny körkompis där hahaha
Nån mer som är sugen på att börja sjunga i kör kanske? Varannan torsdag....man behöver inte kunna läsa noter eller så....vi sjunger för att det är roligt!
Satsar på blandad repertoar, det ska bli sååå roligt
Vi har faktiskt medlemmar ända från Mjölby som kommer till oss!!

Efter shoppingen så blev det lite matlagning...hämt och skjuts av son...och nu har jag börjat titta på Drömkåken. Bara älskar den, den är så dråplig hahahaha
Kan känna igen mig lite faktiskt

Ny glad bekantskap här också som gjort dagen lite extra rolig

Imorron gäller vardagen igen....ojojoj innan man kommer in i dom vanorna igen....
Har en massa ärenden att fixa också....här gäller det att planera så man hinner så mycket som möjligt...vilket jag ändå inte brukar göra . Men det är ju en god tanke, och såna är ju bra!

Nu måste jag tillbaka till Björn Skifs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0