Snorjärs!

Ja inte har det blivit nåt sova av inatt inte.....nyst och snorat hela natten....inte ens katten ville ligga hos mig hahaha
Han fnyste(eller fnös och gick iväg och la sig nån annanstans

Nu ska jag iväg och fixa med moder svea....sen ska jag vila och hoppas att jag kan ta mig till dansträningen ikväll

Glömde mitt i allt snorande igår kväll att gratulera även lin_inger till hennes vinst i lotteriet.
Hon vann en jättefin prydnadskatt som även är en ljushållare. GRATTIS

Själv fick jag alltså en förkylning HAHAHAHAHAHHA
Det måste nog varit högsta vinsten!

En stund idag ska jag ägna åt att leta efter en dans som Trollet tyckte jag skulle lära mig i höstas...men nu har jag glömt vad den heter

Trött jag blir....minne som en amöba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0