SOL!

Idag skiner solen här

Ruggigt är det men det är ljust!!!

Haft en jobbig natt då mannen inte mått bra
När jag för en gångs skulle kanske skulle kunnat sova ganska ok...typiskt

Men vad fasen...inga större saker att klaga över idag. Som omväxling

Lite vanlig värk bara....men ytters lite
Ingen träningsvärk idag heller
Inget extra ont över för mycket dansande i går

Nu har jag SPA förmiddag här...hinner aldrig på kvällarna, så nu bokade jag in en tid med mig själv

Ansiktsmask, hand/fotpeeling, kroppspeeling....hårfärgning...dusch och rejäl insmörjning med lotion
Så tror jag att jag hinner måla naglarna också...

Sen är det nog snart dags att fixa lite käk och ge mig iväg till stan
Se om jag får tag på några biljetter till en förhandsvisning på bio igen...köa en stund
Snabbt som ögat efter det ska jag till Linds kaffé och träffa några goa människor för en fika

Så ser dagen ut så här långt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0