Som en käftsmäll!

Åkte iväg på träning. Gick sisådär om jag ska va ärlig....kroppen började gnissla
Ajaja hit och ojoj dit....
Och då stannar ju tankeverksamheten också av liksom....blir lite tiltad av värken och frustrerad över att inte kropp gör som jag vill!!!!

Nåja...Mariann, Kicka och jag svidade om och drog iväg på Partylite stormöte....där Mariann vann en hel låda med ljus och lyktor mm för 2000:-
Supergrattis vännen

På hemvägen ville Kicka ha en hamburgre till kvällsmat för hon åt pyttelite till middag.
Som tur var vi i andra änden av stan, för vårt stammisställe blev rånat ungefär när vi skulle varit där om vi åkt dit

Nåja....på vägen hem därifrån....TJOFF...som en smäll bara....dyngförkyld...nös och snorade....ena halsmandeln kändes som det vred sig...och jag började frysa som attan

Karln har ju varit hängig i helgen och i morse var han sämre...ungarna har ju varit sjuka i veckor så varför skulle jag komma undan?!

Jo för att jag varit så mycket sjuk så jag tycker det räcker nu!!!!!!!!!!!
Jag har vräk ti mig apelsiner varenda dag så jag borde va så full av vitaminer så inga baciller skulle kunna fästa sig!!!!!!!!
För att jag inte har tid att vara sjuk!!!!!!!!!!
För att jag inte vill vara sjuk!!!!!!!!!!!!!!

Imorron ska mamma till frissan och sen handla.
Dansträning på kvällen.
Gratisbio på onsdag.
Sonen till läkare på torsdag samt årsmöte med kören.

Ni fattar va?
Har varken tid, ork eller lust!!!!!!

Jag ska sova nu så är jag nog frisk när jag vaknar....

Kommentarer
Postat av: JAANA

Vad kul med ett frisörbesök..! hur ska du klippa dig ? :)

2009-01-19 @ 23:34:11
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Daniel

men tack å lov får du relaxa med bio å frissa - det e ju avkopplande!



Tack för supporten!

2009-01-19 @ 23:35:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Elle

jag fattar!



kika gärna på låten jag nyligen la upp. Den är fin tycker jag, och skulle inte förvåna dig om även du tyckte om den. men frågan är vad tycker du? :)

2009-01-19 @ 23:43:48
URL: http://absolutelle.blogg.se/
Postat av: Babben

Här är lika hängigt.Ont som f-n i halsen och hostar så det gör ont i hela bröstet.Man orkar bara jobba och sen är man slut när man kommer hem.Hoppas du blir bättre snart.



kram

2009-01-20 @ 07:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0