SORRY!!!!

Vissa dagar mår man sämre än andra!
Och en del av dom dagarna ligger nerverna liksom utanpå och man retar sig på saker och ting som man annars kanske inte skulle ägna en tanke!
Jag har märkt att det är rätt skönt att skriva av sig såna händelser då.....men jag namnger aldrig nån i min blogg som inte gett tillåtelse till det.
Alltså finns det bara ett fåtal männsikor som vet vad vissa saker jag skriver om egentligen handlar om....

När det väl är skrivet så är det avverkat från min sida.......men hos andra har det just börjat har jag förstått.

Verkar som jag trampat en hel hög på tårna och det har aldrig varit min mening!!!

Så JAG VILL BE ALLA BERÖRDA OM URSÄKT!!!!!!!!!!!!!!!!

Men om min personliga kris, att jag skriver av mig irritation ska leda till att många blir drabbade tycker jag är fel!
Ytterligare en personlig mening!!!!!!
Låt inte andra bli drabbade pga mig!


Och de senaste dagarnas uppsving här beror knappast på att så många hittat hit av en slump, framför allt inte när alla dom retar sig på en och samma blogg! Det är nog snarare djungeltelegrafen som ligger bakom:)

Än en gång till alla som känner sig illa berörda.....FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Gittan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska man behöva be om ursäkt för sina åsikter och tankar nu mera?

2009-01-24 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0