Strange day...

Sicken konstig dag det här blev då

Skjutsade dottern till bussen som tar henne till skolan, hem för att väcka karln och hjälpa honom med påklädning.
När han så skulle iväg startade inte hans lånebil
Snabbt som ögat tar han MIN bil

Han visste att jag inte hade nåt inplanerat idag, så inte för den delen....men bara för att dottern får skjuts hem, ingen av sönerna ska ha skjuts under dan så hade jag plötsligt en hel dag för mig själv där jag kunde göra vad jag ville!!
Och då hade jag i mitt stilla sinne tänkt hälsa på mamma och sitta där en lång stund...sen ev hälsa på en väninna jag inte träffat på länge(men det visade sig att hon var upptagen så där missade jag inget )
Men jag hade ju kunnat hälsa på nån annan och bara fått vara liksom utan att bli störd att jag måste ge mig iväg när som helst....

Istället fick jag bli hemma och inte göra nånting....för visst finns det städgöra här men det har jag ingen lust med och det var ju inte det jag tänkt....och däääär har jag svårt att tänka om haha

Frös som attan har jag gjort....en massa minus och blåst är inte en bra ekvation i min värld
Så jag tog på stickad tröja och halsduk(inomhus, ja jag vet )
bäddade ner mig i soffan med min bok jag aldrig tycks komma nån vart med...och inte den här gången heller för den slog mig i skallen rätt snart

Vaknade till och förstod att jag somnat...attans....idag ville jag inte sova på dan, får ju ännu svårare att sova på natten då
Men ibland är det svårt att stå emot kroppens vilja liksom....

Längtar efter pepperchips och trocadero.....

Och så vill jag dansa....IDAG....NU I EFTERMIDDAG!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0