Sunday

Ha vad har hänt idag då?
Inte mycket egentligen...men en mycket trevlig dag

Sovmorron....ljusparty
Och det tog fem timmar hahaha
Så trevliga människor
Monica(och Kenneth) bjöd på crepes med tre olika fyllningar, sallad och så fika på det

Många dansmänniskor var vi som var där,så naturligtvis kunde vi inte låta bli att prata dans

Skjutsade hem Linn och blev förföld av en bil....till slut stannade den bakom och en människa kliver ur och går mot mig....Dåååå ser jag att det är min systerdotter som förföljt mig

Sonen ringde och ville ha hjälp med handling och tröst....hans kisse är borta

När jag väl kom hem var klockan halv nio.....hemmaboende barnen var så sjuka att dom inte var hungriga
Så det blev vitkålssallad och varm smörgås för karl....och jag tog en för att hålla honom sällskap

Nu ska jag fortsätta mysa med dottern i soffan.....

Vet ni vad? I morron ska jag dansa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni sjuka igen?

2009-01-12 @ 07:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0