Tänk va....

Ja tänka sig....att jag fått en vän via netlog som kommit att betyda så mycket för mig.
En sååå go människa och sååå otroligt duktig dansare.
Modig är hon också, åkte iväg för att tävla i VM!
Och tog där hem en förstaplacering i funk
Stolt känner jag mig för mitt lilla Trolls skull

JÄTTEGRATTIS gumman!

Själv njöt jag av min lilla tupplur,även om jag nu inte kunde somna. Men jag vilade i alla fall
Och nu har jag klarat av alla ärenden jag skulle göra idag. Ha vad bra det känns
Nu ska jag iväg till Gramisse och tjoka med henne ett tag....sen blir det lite köttbullar och makaroner.

Ett stort misstag har jag dock gjort idag!
När man har jäkligt dåligt med pengar är det såååå otroligt dumt att köpa frukt och grönsker som man inte ser priset på liksom.
Utan man får en chock när man ska betala....inhandlade 7 st apelsiner idag...till ett pris av 67:-
Höll på att smälla av, jag lovar
Dom får man äta med andakt....tom som en nattvard kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0