Toknöjd och tokglad!

Ojojoj sååååå nöjd jag är över min egen insats i kväll
Får man skryta lite över sig själv ibland?!

Alltså, jag har aldrig, jag lovar ALDRIG dansat så mycket på en och samma kväll som jag gjort i kväll!!!!
Fattar ingenting om jag ska va ärlig.
Jag brukar hoppa över en del...antingen för att jag har ont och behöver vila...eller för att jag helt enkelt inte kan dansen.

Ikväll kunde jag varenda en (även om några var tröga i starten )
Och jag fegade väl lite och inte gav 110%...men näst intill

Vilade ingenting. Dansade precis allting!

Åhhh så skönt det känns. Så nöjd jag känner mig . Genomblöt av svett men så nöjd HAHAHAHA

Och det bästa av allt!!
Jag har inte ont!!!!!!!!!!

Nu är det nära att jag tar mig en funderare över om jag ska ta ett snack med Han ovandär.....om att Han
får se till att det funkar så här då och då....
Vilket lyft i tillvaron.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0