Vad hände?

Inatt blev jag riktigt orolig ett tag...det var nog nära att jag blev fanatisk religiös

När jag väl ställt ut hinkar till höger och vänster för säkerhets skull, fyllt på vattenglas och pysslat om....kommit i säng och försökte somna, så var det lögn i helsike
Det bara kröp i kroppen!!

Så småningom kom jag till ro i alla fall och var på väg att somna in när jag plötsligt kände mig klarvaken igen. En konstig känsla i kroppen..kan inte beskriva hur den kändes.
Låg där och funderade och kände efter och plötsligt kom jag på....

JAG VAR TOTALT SMÄRTFRI!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag lovar, jag hade inte ont nånstans.
Kan inte ens minnas när jag kände så sist.
Vilken upplevelse. Började gråta av tacksamhet.
Tittade på klockan.....för jag anar att det har en viss betydelse, jag vet bara inte om det än.
Det höll i sig i ca 40 min.
Sen somnade jag av ren utmattning. Vaknade 1½ timme senare....av värk, som vanligt alltså.

Men grejen är den att när jag väl somnat om för vilken gång i ordningen vet jag inte....så sov jag till 11.30
Och nu känner jag bara nån sorts ro i kroppen som inte funnits på länge.
Ja säger då det.....outgrundliga äro Herrens vägar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Gittan...gud vad jag älskar att läsa din blogg. Jag e inne flera ggr om dagen och läser....Jag har kommit på mig själv med att le, skratta, sucka, prata högt för mig själv (typ Jösses, stackare, herregud etc etc HAHAHAHA)

Kul att du gör flera inlägg/dag....

Du arbetar inte...ändå är dina dagar så fulla av upptåg. HÄRLIGT!!!

Hoppas ni är friska nu....så du kan ställa undan hinkarna!!

2009-01-02 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0