Vänner

Sitter här och funderar på det här med vänskap...finns ju lite olika varianter
Jag har flera långväga som jag nästan aldrig träffar, men vi har ändå kontakt minst en gång i veckan.

Sen har jag vänner på nära håll som jag sällan träffar och inte ens har kontakt med särskilt ofta.
Men när vi väl har det så har vi så roligt och så mycket att prata om. Och vi saknar varann trots allt och tänker på varann mellan varven.

Vissa finns på nära håll och vi har kontakt eller träffas minst en gång i veckan.

Sen finns det några som jag har kontakt med eller träffar nästan dagligen.
Och ändå kan jag sakna dom!

En av dom sistnämnda har jag träffat i kväll. Inte träffat på ett par veckor = saknat och tänkt på

Jag är verkligen lyckligt lottad som har sååå många fina vänner.
En del är rena cybervänner, aldrig träffat i verkligheten men har kommit att betyda mycket för mig med kommentarer och privata meddelanden som muntrat upp och tröstat.

Många finns i min närhet och jag är så tacksam för att dom finns där.
Ni är ju halva mitt liv

Kommentarer
Postat av: Kristina

Visst är det bra att ha vänner och när man väl behöver någon vet man vem som är ens riktiga vänner, inte alltid man oftast....

En vän kan värma en frusen kropp

2009-01-05 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0