Veckans sista möte avklarat!

Nyss hemkommen från körinfomötet.
Avlöpte relativt smärtfritt...förutom att när vi var typ klara så dyker en försenad ev ny medlem upp....börjar fråga om allt som redan sagts, så vi fick dra alltihop igen.
Dessutom komma med en massa frågor som inte hörde hit egentligen....
Såååå irriterande. Dessutom lyckades människan nästan skrämma bort några andra nya medlemmar
Hoppas verkligen dom kommer tillbaka, för så som den här personen målade upp körens framtid kommer det INTE bli!!

Nåja, när det mötet var avklarat återstod för styrelsen att ha möte med körcaocherna för att gå igenom avtal mm
En av dessa verkar tyvärr också blivit skrämd av den den sabla människan....åtminstone fått nåt att tänka på!
Hoppas nu inte det sabbas!!

Annars var det ett himla bra möte....förutom en sak....MIN MAGE

Det blev lite kort om tid...stress ....innan mötet och jag fick hetsäta....bruna bönor och fläsk!
Hur bra är det på en skala?!?!
Mötena tog nästan tre timmar, under den tiden kände jag min mage växa sig höggravid.
När jag väl kom till bilen.....
Det var tur jag var ensam kan jag säga

Nyss stod min karl i hallen och skrek rakt ut....jag for upp som en tok och undrade vad som hänt
Han bara pekade utåt och flämtade....
Det visade sig att han just varit ute i bilen för att hämta ett papper

" Det luktar ta mig fan värre en kadaver konteinern på Scan" skrek han

Jajaja bruna bönor och stress går inte ihop, nu vet vi det

Missade fika med Mariann(ML013)
För hon var snäll och skjutsade hem Kicka efter första mötet....så fikade hon här...medan jag fick fortsätta med att "jobba"...

En bra sak....Lotta var så snäll och kom hit med symaskinen jag ska få låna
Så nästa lördag blir det förhoppningsvis så att det blir nåt sytt på pysseldagen....Kicka är så sysugen, mer än mig
Men vi behöver hjälp för att komma igång eftersom vi inte kan det här....
Hoppas nån snäll människa har tid att förbarma sig över oss....jag vet en i alla fall

Kommentarer
Postat av: Anonym

man pekar inte ut non, nämner inga namn men endå får man skit? de e en blogg för guds skull kan man inte läsa de som skrivs utan att få anfallet så SLUTA LÄS DÅ! blogg är till för att skriva vad man känner o tycker i så de så...

2009-01-24 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0