Vilken början!

Jag kan inte annat än att skratta åt eländet hahahaha
Vilken bra början på det nya året!!

Alltså jag mådde ganska bra igår, var lite trött och värken är ju min ständiga följeslagare så det är klart att den fanns där.Men magen var bra!
När jag äter med jämna mellanrum så behöver jag inte må illa och kräkas, tänk så enkelt det kan va ibland Det är ju medicinerna som sabbat min mage, det vet jag ju.
För periodvis när jag gör uppehåll så blir lilla maggen glad

Det var en lugn nyårsafton. Handlade lite. Hämtade sonen och hjälpte honom laga mat här hos oss som han sen skulle ta med hem och äta med sina vänner som han skulle fira in det nya året med.
Han hjälpte i sin tur mig med matlagningen till oss. Teamwork utan dess like haha

När han åkt hem och hemmaboende sonen följt med sin bror så kom familjens goda vän Krister med son.
Vi åt lite och sen hamnade vi i soffan framför tv:n
Mer ansträngande än så blev det inte.
Jag var såååå trött så när klockan var över tre så skjutsade jag hem killarna.
Sen bums i säng....hann inte ens somna.
Kicka hade sovit nästan hela dan och mådde inte bra sa hon. Nu hade hon så ont i magen.
Jag la mig brevid henne och pratade lite.....men min rygg ville in till min säng.
Hann inte ens somna förrän hon ropade.
Sht!! Jag hör ju så sabla dåligt så det var för sent
Hon satt på toa och hade kräkts på golvet....DÄR KATTEN JUST LAGT SIG framför hennes fötter

När jag hjälpt den skakande dottern i säng och tvättat golv så fick jag ta i tu med katten...och gno spyor ur pälsen. Han åmade sig som en ål men jag höll ett stadigt grepp....återigen försent fattade jag
Han var ju på väg till "lådan" och nu bajsade han på golvet medan jag gnodde pälsen.

Stackars kisse, vilken upplevelse.

Ja nu kan jag inte göra annat än att skratta åt eländet, precis som sonen med flickvän gjorde när jag berättade.

Jag har sprungit och tömt spyhink och tröstat barn så jag är helt slut. Hade somnat så gott på förmiddan här när jag vaknade av att Kickas väckarklocka ringer!!!!
Hon hade glömt att hon ställt den, för att hon inte vill sova för länge på dagarna.

Nu har jag duschat och plockat lite disk ...springer fortfarande mellan mina sysslor och barn
JAG VILL SOVA MIDDAG NU!!!
Hoppas det lugnar ner sig snart så lilla gumman också kan sova en stund...

Men ...Gott nytt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch...din stackare!!! Hoppas hon mår bättre nu och resten klarar sig!!

2009-01-01 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0