Dagsrapport från Ensamma mamman

Nog fan skulle jag väl ge mig på att sitta i solen en stund trots att jag redan var som en överkokt sparris
Är det sommar och sol så är det....tjofadderittanlambo!

Men nog är man väl konstig så säg...eller JAG är det i alla fall!!
Känner mig så rastlös idag

Bara för att jag vet att jag inte kan ta mig nånstans kanske....eller för att jag är så ovan vid att det är stilla, lugnt, tyst....

Inte en människa har kommit hit idag!
Telefonen har varit så tyst att jag var tvungen att lyfta luren för att kolla så den funkade!
Inte ens ett sms på mobilen!

Och just idag skulle det ju annars passat ypperligt med lite fikabesök, eller att bli upphämtad för tex bad eller fika....eller shoppingrunda....
Bara för att det inte finns några barn som pockar på uppmärksamhet!

Jaja jag slapp i alla fall bygga koja under köksbordet

Har noggrant gått igenom höstens klädkatalog från Ellos...sicket skit!!!!!! Hahahaha
Behövde inte bli ledsen där inte....för att man inte har råd att köpa det man brukar vilja

Var tom så duktig att jag åt kycklingpaj till lunch....det ni!
det tar sig sa mordbrännarn när han tutta på stalpet

Ska snart fixa lite sallad....ta en sval dusch, i brist på bad.....och vänta in sambon....och barn....förhoppningsvis med fisk i stora lass HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0