Dans i Husqvarna!

Så var man hemma från Husqvarnadansen.....ojoj vilken kväll!!

Maria fraktade oss säkert både dit och hem, tack vännen för det
förutom chauffören så var det Inger, Mia, Kicka och jag i bilen....jag höll låda hela vägen ner typ....för att hålla alla vakna

Väl framme så träffad vi en massa trevligt folk....Cissi och Macke....Ida och Annsofie.....motalatöserna(har glömt namnen )...Bauta.....Lisen så klart som var jätteduktig som DJ
Och så några brudar från hemmaplan...Anna, Ingela, Mira och Helena
Stötte även på några nya trevliga bekantskaper

förutom att dansa, prata, flamsa och skratta så tittade vi på fina bilar....spelade på godishjul(ingen vinst)

Jag har haft jättekul i kväll!!!

Mycket danser man kunde....lätt att hitta alternativ till dom man inte kunde....gott om plats på stort golv...emellanåt var det sex danser samtidigt och ändå var det inte trångt!

Hemresan gick fortare än dit kändes det som....kanske för att vi lekte hela vägen hem hahahaha

Ni vet...nån säger en bokstav och så ska man sjunga en sång som börjar på den.....käre värld säger jag bara....med den repertoaren skulle vi kunna uppträda en hel kväll!

Sen fortsatte vi bokstavsleken med flicknamn och ätbara saker......jag säger bara så här......Inger höll sig krampaktigt i dörrhandtaget.....Kicka fick ta astmaspray....Maria började klä av sig....Mia skrattade så tårarna rann....och själv fick jag igång larmet!

Tack till mina kära reskamrater för en underbar resa....och tack även till er vänner som verkligen förgyllt ännu en av mina kvällar

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Kommenterade förr inlägget....



Haha du hade väl inga som helst problem med att "tjattra" hela vägen för att hålla alla vakna;)



Kramis på dig gumman!

2009-07-29 @ 23:10:39
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Måste bara kolla ifall inlägget kommer in....det går visst inte att lägga in hos mig ????



Kramis!

2009-07-31 @ 01:15:49
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0