Dans ikväll...

Åskan mullrar...regnskurarna avlöser varann....jag är fortfarande smällfet....det är utedans i kväll på Emmalund....
Men jag ser en liten strimma ljus mellan molnen och det vetisjutton om inte valkarna krymt till 7 ....
Kanske beror det på att jag idag skippat resårbrallan från igår

Nåja....en räksmörgås utan majonäs till frukost/lunch och middag vet jag inte om det blir nån alls idag..men det känns rätt nyttigt måste jag säga. Klapp klapp på axeln min....

Jag ska leta fram en regnjacka och röra lite på döfläsket ....blir nog mera motion än butiksbesök i alla fall

Ska bli spännande att se hur många kända ansikten som dyker upp på kvällens dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0