Det bidde......ingenting!

Av mina planer i fredags kväll blev det nada!

Fick oväntat besök av Krister och Maria, och I-L och Micka
Hade tänkt åka iväg till stan och llyssnat på ett countryband här från stan, och kanske vänga dom små lurviga lite. Men det blir fler gånger...hoppas jag.
Den andra planen(om det inte blev utekväll) blev det inget av heller men den kan jag inget säga om än ....mer än att den är påbörjad idag

Igår gick halva dan åt till mamma och pappa...sen hämtade jag sonen med flickvän och så åt vi mat tillsammans.
Ungdomarna lånade min bil så jag och sambon fick en trevlig ensamkväll framför tv:n...dom är sällsynta kan jag säga.
När barnen kom hem hade dom hyrt film och köpt läsk och choklad...till oss också
Så det blev en sen familjekväll/natt

Idag har inte hänt mycket mer än nödvändig pyssel...men som sagt det är ju nödvändigt emellanåt!

Veckan som kommer blir det lite liv och rörelse i....känns gött
Lite bio, lite dans, lite bus....och mycket samvaro
Mest av allt ser jag fram mot lördagen!!!

Kommer hinken vara tom i år?!
Vem går hem först resp. sist?!
Vem är snyggast?
Finns det skönhetspris?
Vem blir fullast?!
Vem är torrast?!
HAHAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0