Dränkt katt...

.precis så såg jag ut nyligen!!

Fart omkring lite med mamsen
När jag väl lämnat av henne hemma så hade jag ETT eget ärende....till och från parkeringen så fullkomligt vräkte regnet ner, och jag såg ut därefter hahahaha
Folk stod och fegade under markiser och tak, men va fasen....har inte tid att stå och vänta ut regnet...då skulle jag ju få stå tills snön kom!

Min vita Top var nååågot genomskinlig kan jag tänka mig....jeansen var så våta att det plaskade om byxbenen när jag gick....och från håret rann rännilar av vatten nerför nacke och rygg.....

Men jag kunde ju byta till torrt när jag kom hem...och inte skulle jag på nån modevisning heller för den delen

Nu sitter jag här och väntar och hoppas att det ska sluta regna och spricka upp så dansen blir av i kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0