En utandning av lättnad!

NUUU har jag nåt att berätta!
Äntligen ska stora sonen få lite lugn och ro från alla trakasserier
Även om han får vänta nästan två månader så har han redan börjat nedräkningen....och jag också

Sent på eftermiddagen ringde dom om att han fått en lägenhet och ska skriva på kontraktet på måndag!

Kruxet är bara att det kommer bli väldigt tomt, den lägenheten är nämligen mycket större.
Och ingen av oss har ju några pengar att spendera.....så om nån som bor i närheten har några mattor, lampor....gardiner....möbler av div modell.....byrå mm som ni vill bli av med....möjligtvis till en liiiiten slant så hör gärna av er!!!

så himla skönt det känns nu....hoppas nu bara att han får två vettiga månader tills det blir dags för flytt!

Kommentarer
Postat av: Saga

Är du sugen på en ny valfri design?

Jag kan hjälpa dig med den, spana in:

http://sagapaga.blogg.se/2009/july/rosta-pa-mig-och-fa-en-valfri-design.html



Ha en superbra dag!

2009-07-24 @ 21:00:56
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Vad är det som har hänt??? Jag jobbar ju precis där han bor...:/ Jösses så svårt det låter

2009-07-25 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0