Fredagsmys

Efter en solig förmiddag så kom då regnet.....trodde att dansen skulle bli inställd in i det sista.....
Men så kom ett meddelande..."Dansen är igång"
Väntade in sambon som skulle skjutsa...hämtade Inger och så var vi snart framme vid Emmalund
Där var mina goa vänner från Norrköping....och så klubbkopisarna så klart...."järngänget"
Sent omsider dök Anna upp....och långväga gästen Bauta

Vi hade haft en diskussion på nätet sen Söderköping förra veckan att vi skulle ta och festa till det lite ikväll...så det blev en pilsner och lite baja päron

Dansgolvet var väldigt halt och jag hade tagit på mina boots så jag dansade ytterst försiktigt.....inga större utsvävningar idag inte

När tiden hade runnit ut så packade vi ihop och hade sällskap med Norrköpingsgänget till deras bilar....skulle få lite grejer till sonen av Cissi och Macke. Tack snälla ni, Adde blev så glad!

Skjutsade hem Inger....åkte hemåt och landade i soffan och pratade med sönerna en stund.
Nu ska jag ta lite oboy och bulle

Ibland förstår jag inte hur mycket ork min dotter har!!
efter att ha jobbat hela dan så sätter hon igång ett bullbak så fort hon kommer hem!!!!!
Och så följde hon med till dansen.....vet att vissa fick provsmak på bullarna före mig...hmmm

Förrätt till MAX maten....

Nu dröjer det ett tag innan jag ser dansgänget igen....
Blir inget Söderköping för mig nästa vecka...ont om danser överhuvudtaget verkar det som.....
Men snart är det kursstart igen, dags att försöka lära in lite n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0