Frossa!

Ja tro nu inte att jag blivit sjuker och ligger här med frossa.....jag vill FROSSA!!
Har ju för fasiken inte ens hunnit med min bakfyllefrossa än!!!!!

Är såååå vansinnigt sugen på HALLON och KÖRSBÄR/BIGARRÅER

Och så lite obo'y och kardemummabulle

Dill/gräslökschips och smågodis....choklad

Fanta (apelsin ska det va)

Och inget av det är ju onyttigt heller

Mjöl ibullarna växer ju typ på åkrarna
Potatis är ju nyttigt i alla dess former
Kardemumma och kakobönor är växter, apelsin en frukt
Och lite glegg som smör och så kommer ju från korna och dom äter gräs, vilket är grönt och grönt är nyttigt!
För säkerhets kan man ju dela sakerna i mindre bitar så att eventuella kalorier rinner ut.
Och skulle det nu trots all förmodan gömma sig nån liten rackare nånstans så gräver jag ner den i nån rabatt på kolonin innan jag går därifrån i kväll
För ikväll är det dans igen på Emmalund !!

Kommentarer
Postat av: I-L

Hahahaha va skön du är!! Tänka sig att hitta det nyttiga i livet... Kram:)

2009-07-15 @ 14:25:25
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Linda

hörre du...om mamma också kunde se det nyttiga i allt så skulle jag och fia också vara så nyttiga :D bojkotta grönsker - hjälp en vegetarian!

2009-07-15 @ 15:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0